Μοντέλο
DF200ATX
DF200AZX
Ίπποι
200hp
200hp
Κύλινδροι
4
4
Κυβισμός
2867 κ.εκ.
2867κ.εκ
Κίνηση
Δεξιόστροφη
Αριστερόστροφη
Ισχύς
147kW
147kW
Μίζα
Ναι
Ναι
Τύπος χειρισμού
Χειριστήριο
Χειριστήριο
Power trim
Ναι
Ναι
Διάσταση ποδιού
Ultra long
Ultra long
Βάρος
241kg
241kg
Ρεύμα εξόδου
54A( 12Volt)
54Α (12Volt)
Απαράμιλλη τεχνογνωσία, παγκόσμιας φήμης τεχνολογία, υπερσύγχρονες ιδέες και σχεδιασμός - όλα αυτά συνθέτουν τις νέες 4χρονες εξωλέμβιες DF200A. Πρόκειται για τις ισχυρότερες τετρακύλινδρες μηχανές που έχει ποτέ δημιουργήσει η Suzuki. Οι μηχανές DF200A περιλαμβάνουν τις προόδους που έχουν επιτύχει οι μηχανικοί της Suzuki στις τετράχρονες μηχανές. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά μικρό βάρος και διαστάσεις, μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων. Στόχος μας στη Suzuki είναι να προσφέρουμε στους λάτρεις της θάλασσας όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόλαυση μέσα στο νερό, και οι νέες μηχανές DF200A σίγουρα στέκονται στο ύψος της δέσμευσής μας. Με ανανεωμένη εμφάνιση ,εφοδιασμένες πλέον με σύστημα Lean Burn για αισθητή οικονομία καυσίμου ,και ηλεκτρονικό όργανο.
Επίσης μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα Troll mode για να ρυθμίζετε το ρελαντί ανά 50σαλ και μέχρι τις 1200 σαλ , χρήσιμο για συρτή η ρυμούλκηση.
Οι νέες εξωλέμβιες DF200A χρησιμοποιούν τελευταίας τεχνολογίας τετράχρονο, τετρακύλινδρο, εν σειρά κινητήρα με 4βάλβιδη DOHC κεφαλή που παράγει ισχύ 200ίππων ((147kW). VVT (Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων) Ο στόχος μας κατά τον σχεδιασμό της εξωλέμβιας DF200A ήταν η αύξηση του δυναμικού των τετράχρονων μηχανών και η δημιουργία μίας εξωλέμβιας που προσφέρει υψηλές επιδόσεις συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα της τετράχρονης τεχνολογίας. Όπως και η ναυαρχίδα DF300AP, η εξωλέμβια DF200A διαθέτει εκκεντροφόρους σχεδιασμένους για λειτουργία σε ψηλές στροφές , σε συνδυασμό με το προηγμένο σύστημα Μεταβλητού Χρονισμού Βαλβίδων (VVT) της Suzuki ώστε να αυξάνεται η ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές που χρειάζονται οι εξωλέμβιες κατά την επιτάχυνση. Η βαλβίδες εισαγωγής αρχίζουν να ανοίγουν ακριβώς πριν από το πλήρες κλείσιμο των βαλβίδων εξαγωγής, έχοντας ως συνέπεια την ύπαρξη ενός διαστήματος κατά το οποίο και οι τέσσερις βαλβίδες είναι ανοιχτές. Με τη χρήση του συστήματος Μεταβλητού Χρονισμού Βαλβίδων, το διάστημα αυτό μπορεί να αυξάνεται ή να μειώνεται, βελτιστοποιώντας έτσι τον χρονισμό των εκκεντροφόρων για λειτουργία σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. .
VIDEO